‘Een handje zomer’ verleidt jonge consument

‘Een handje zomer’ verleidt jonge consument  

De campagne 'Een handje zomer' richt zich op jonge volwassenen en promoot het consumeren van aardbeien, blauwe bessen, bramen en frambozen. Met een mix van online en offline communicatie, zoals TikTok en promotiemateriaal bij telers, wordt het zomergevoel verspreid in België, Nederland en delen van Duitsland. De focus ligt op geluksmomenten met fruit, dat lokaal geteeld en duurzaam geproduceerd wordt. Ondanks de groei van de zachtfruitproductie in België blijft de consumptie onder jongvolwassenen achter, daarom speelt de campagne in op hun waarden van versheid, gezondheid en gemak.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Bouwmachines 

Bouwmachines maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.